Könyökfájás - Fájdalom kezelése - 2020

Csukló fájdalom push-up

Tartalom

    csukló fájdalom push-up

    A push up hatás - 1. Miért is lényeg ez?

    Az idei jégkorszak alatt volt két hét, ami annyira csukló fájdalom push-up volt, hogy még én is inkább egy közeli, kellemesen oldschool hangulatú edzőteremben gondoskodtam az előírt adag vas beviteléről. Elő is jött a belső David Attenborough-m, ahogy az edzőtermi vadállatok széles spektrumát sikerült ismét felfedeznem. Elnézegetve ezeket a páwákkal rokon fiatal állatokat, eszembe jutott egy gondolat Dan John-tól: "Hoppanj a földre, tégy egy szótárat a szegycsontod alá és végezz annyi karhajlítást fekvőtámaszban, amennyit csak bírsz egy perc alatt.

    csukló fájdalom push-up

    Ameddig nem vagy képes legalább 40 ismétlésre, addig nem engedem, hogy súlyokkal dolgozz. Méghozzá az, hogy a fekvőtámasz bizony átkozottul ÁSZ gyakorlat. Ereszkedjünk egy kicsit mélyebbre a témában… legalábbis ameddig a szegycsontunk nem érinti azt a szótárat.

    csukló fájdalom push-up

    A fekvőtámaszról A fekvőtámasz karhajlítás-nyújtás így szép és teljes nevén egy horizontális tológyakorlat, a saját testsúlyos edzés világában az alapgyakorlatok közé sorolják. Erre példa az alábbi közös orvosi gél, amiben a munkahelyemen gyakorlom a "lizzard crawl", azaz gyíkjárás nevű gyakorlatot A post shared by Erőbarlang erobarlang on May 12, at pm PDT A fekvőtámasz maga egy technikailag egyszerű gyakorlat, tartsd feszesen a tested, hajlítsd be könyökeid és vállaid, majd told vissza magad.

    csukló fájdalom push-up

    Ennek ellenére szomorú, hogy mennyien gyalázzák meg ezt a csodálatos gyakorlatot, és dolgoznak olyan formával, ami inkább hasonlít egy partra vetett hal utolsó ficánkolásaira, mintsem egy kívánatos partnert párzásra ingerlő szépségű karhajlítás-nyújtásokra. A fekvőtámasz sem oldja meg az edzőtermi életed minden problémáját: maximális erőfejlesztésre korlátozottan alkalmas csak itt jönnek képbe a mechanikailag nehezebb variációkkezdő szintet elhagyva nem várható tőle jelentős hipertrófia a tolóizmokban szintén az intenzitásfokozó variációk jönnek elő ennek megoldására.

    Progressziókra nem igazán szeretnék kitérni, mivel a Fegyencedzés könyv elég jó felvezette ezt már… habár a térdelős fekvőtámaszok helyett én maradnék az asztalon, padon fekvőknél.

    csukló fájdalom push-up

    A miértekről itt  olvashatsz bővebben angol nyelvtudás szükségeltetik.