Keton a csípőfájdalomra

Ketogén diéta nőknek? Ezek az alapok! Nem biztos, és nem gondolom, hogy lefogysz tőle. Na nézzük! Először is, mi az a ketogén diéta?

A ketózis olyan anyagcsere állapot, ami akkor következik be, amikor az elfogyasztott szénhidrátok olyan alacsony mennyiségekben vannak jelen az étrendedben, hogy a szervezetednek szinte kizárólag a zsírsavak oxidációjára és a keton anyagcserére kell támaszkodnia, hogy ATP-t termeljen. Az izmaidnak szénhidrátokra, zsírokra és fehérjékre is van szükségük, ahhoz, hogy jól működjenek.

Kérdések és válaszok

Más szövetek, mint például az agy, nagyon jól használják a glükózt, de nem igazán képesek a zsírsav-anyagcserére. Mikor használhatod nőként és mikor NEM? A célod és a jelenlegi állapotod függvényében mérlegelni kell, hogy ez a diéta a megfelelő-e.

Hogy milyen a testsúlyod és az egészségi állapotod, ezt te tudod, de ha 60 kg-ról kell lefogyni 55 kg-ra akkor ez a diéta erre nem alkalmas.

Gerinctorna gyakorlatsor a derékfájás, hátfájás ellen

A női ketogén diétában felhasználható termékeket röviden az írás alján találod. Mi történik, ha nincs szénhidrát az étrendben? A képre kattintva letölthetsz egy ingyenes példa étrendet, ha hogyan kezeljük a gégecsontot vele foglalkozni! Amikor a glükóz forrásai elfogynak, és kiürülnek a glükóz raktáraid, tehát sem az izmaidban, sem a májadban nincs már glükóz, akkor a szervezeted átkapcsol egy másik anyagcsere módba, hogy tüzelőanyagot biztosítson az agyad, és a többi szövet számára.

Ezt a feladatot azzal végzi el, hogy a tested egy egyedülálló metabolikus állapotba lép. A májad apró szerves molekulákat, úgynevezett ketontesteket állít elő, hogy biztosítani tudja ezáltal az optimális energiaszintet az agyad, szerveid és izomzatod működéséhez.

ketogén diéta alapok nőknek

Biokémiai és élettani szempontból, a ketózis lényegében túlélési stratégia vagy mechanizmus. Mire jó ez az egész? A ketogén diéta lehetővé teszi számunkra, hogy hosszú ideig bírjuk szinte mindenféle szénhidrát bevitel nélkül, a normálisnál sokkal alacsonyabb inzulinszint mellett.

Mitől hízunk el? Jelenleg két népszerű ötlet kering ezzel kapcsolatban, amelyeket szembe is állították már egymással.

  1. Kérdések válaszok - medicinagyogyszertar.hu
  2. Belgyógyászat tételek kidolgozva

Az első, a zsírtömeg szabályozás Calories-In-Calorie-Out modell. A második, a Hormon-modell, vagy más néven, a szénhidrát-inzulin modell. Lényegében megállapítja, hogy a testtömeged, attól változik meg, hogy a bevitt kalóriamennyiséghez képest, mennyi kalóriát égetsz el.

Tényeken Alapuló Orvostudomány Módszertani Ajánlások

Ha sokat eszel, meghízol. Főleg az inzulin reakciód az, ami meghatározza majd, hogy meghízol-e, ha eszel. Kevin Hall végezte a klinikai kutatásokat. Természetesen VAN olyan orvos, aki ezzel nem ért egyet. Tehát röviden még egyszer, mi a szitu a 2 féle fogyókúrás modellel? A szénhidrát és a zsír közötti izokalorikus cserék nem befolyásolják jelentősen az energiafogyasztást vagy a testzsír alakulását.

Mindegy, hogy az kalória  mogyoróvajból  vagy egy szelet süteményből származik. Ez a megváltozott anyagcsere és hormon miliő ezért, enyhíti a sejtek belső éhezési állapotát, ami csökkenti az éhséged, csökkenti a felhalmozott testzsír mennyiséged és megnöveli az energiáid. Melyik a nyerő? Következik egy dögunalmas tudományos anyag, amit igyekszem emészthetővé tenni.

A ketogén étrend szerepének legutóbbi kutatásai tehát Dr. Kevin Hall, 2  tanulmányához fűződnek. Hall vizsgálat 1. Az egyikben egy korlátozó szénhidrát-diéta, a másikban egy korlátozó DE zsírokban gazdag étrend alapján, éheztették a békés polgárokat az orvosok 5 napon keresztül. Összefoglalva a tanulmány eredményeit, azt találták, hogy a zsírbevitel csökkentése, a testzsírban valamivel nagyobb veszteséghez vezetett, mint a szénhidrát korlátozott srácok csoportjában.

Magyarul az fogyott jobban, aki a zsírfogyasztást is visszavette, de a szénhidrát fogyasztást IS. A vizsgálatban fontos megállapítás az volt, hogy a zsírsavak oxidációjának növekedése a szervezetben a ketogén étrend egyik előnye  NEM feltétlenül eredményez több zsírégetést, sőt, éppen ellenkezőleg. Hall vizsgálat második tanulmány: Ez a study az eddigi legszigorúbban ellenőrzött és jól megtervezett diétás vizsgálatok közé tartozik. Ezt 4 hetes izokalorikus diéta keton a csípőfájdalomra fel.

Mi az, hogy izokalorikus? Ezen típusú diéta alatt preferált az alacsony glikémiás indexszel rendelkező szénhidrátok fogyasztása. Ebben a vizsgálatban az emberek körülbelül 0,8 kg testsúlyt 0,5 kg-ot a testzsírból vesztettek el a magas szénhidrát tartalmú étrend 15 napja alatt. Szerintem IGEN elhízott férfiakról volt akkor szó, ha ez sikerült.

Much more than documents.

A ketogén diéta 1,6 kg súlycsökkenéshez vezetett a vízveszteség miatt, mivel csak a 0,2 kg testzsírt vesztettek a 15 napos ketogén étkezés során. Tehát ebben a vizsgálatban a résztvevők körülbelül 0,5 kg testzsírt fogytak a 15 nap alatt a magasabb szénhidrát tartalmú diéta követésével, míg csupán 25 dkg volt a mérhető fogyás a ketogén étrendet keton a csípőfájdalomra, ugyanennyi idő elteltével. Mindez annak ellenére alakult keton a csípőfájdalomra, hogy a ketogén diétás fázis alatt alacsonyabb inzulinszintek és több ketontest volt jelen.

Ez arra enged következtetni, hogy a ketogén diéta, nem jelent metabolikus előnyt a testsúlycsökkenés idején sem. Ami közvetlenül felmerül kérdésként a ketogén diétával kapcsolatban az a következő: Zsírégetéshez vezethet vagy nem? Az igazi kérdés az, hogy vajon a ketogén étrend valóban jelent-e értékelhető előnyt a fogyás területén az egyéb táplálkozási módokkal szemben?

Uploaded by

Az ismert adatok alapján, inkább NEM a válasz, hiszen a ketogén étrend inkább egy orvosi terápia. A szakirodalom megértéséből és ismereteiből kiindulva a ketogén diéta terápiás kezelésként lett először alkalmazva a gyermekgyógyászatban a nehezen kezelhető epilepsziás rohamok megoldásaként.

Az agy anyagcseréje más, mint más szervek keton a csípőfájdalomra, és úgy tűnik, hogy az agyban a keton anyagcseréje, sok neurológiai állapotban terápiás előnyökkel jár. Ezen túlmenően néhány kísérleti tanulmány is bizonyítja a ketogén diéták előnyeit agydaganatokban.

A ketogén minden ízület összeroppant kezelése tehát nem tűnik úgy, hogy mágikus súlycsökkenési tulajdonságokkal rendelkezik, és ezt NEM is állítottuk soha.

A ketogén diétát egy lehetőségként alkalmazd akkor, ha kifejezetten unod már a szokásos sportolói étrendet, vagy a csirke-rizs-zöldség kombinációkat. Ez az táplálkozási módszer is csak VAN, azaz nem kell minősítened. Ne feledd kérlek, hogy éven keresztül kell diétáznunk, és ezalatt az időszakban BÁRMIT kipróbálhatsz, hogy változatos és gyönyörködtető legyen az életed.